Δευτέρα 3 Ιουλίου 2017

Πανελλήνια διάκριση για την Θεατρική Ομάδα Καρδαμύλων

Πανελλήνια διάκριση κατέκτησε η Θεατρική Ομάδα Καρδαμύλων "Γεραγίδες" ανάμεσα σε δεκάδες ερασιτεχνικές Θεατρικές Ομάδες της χώρας και στα πλαίσια αυτά θα ανεβάσει Θεατρικό έργο της σε πανελλήνιο φεστιβάλ στους Μολαούς της Λακωνίας.....
Το ευχάριστο γεγονός έκανε χθες γνωστό η Πρόεδρος του ΦΟΚ Ειρήνη Κοντού, στη διάρκεια λήξης των εκδηλώσεων της ναυτικής εβδομάδας στα Καρδάμυλα. Σημειώνεται ότι η ίδια ομάδα στο 14ο πανελλήνιο φεστιβάλ ερασιτεχνικού θεάτρου που έγινε στην Ορεστιάδα από 1 έως 8 Σεπτεμβρίου, με την ακούραστη καθοδήγηση της Χιώτισσας σκηνοθέτιδας Ελένης Αμπανούδη σημείωσε εξαιρετικές επιτυχίες κατακτώντας Βραβείο Β' καλύτερης παράστασης από το κοινό, Β' γυναικείου ρόλου για την Ειρήνη Βλήτα - Κοντού και Α' έπαινο για την ερμηνεία της Κούλας Κουντουρούδα.

πηγή:www.alithia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου