Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

Δεν έχουν τον Θεό τους. Ζητούν 1εκ. ευρώ φόρο για το Κτήμα Χωρέμη!


Δεν έχουν τον Θεό τους. Ζητούν 1εκ. ευρώ φόρο για το Κτήμα Χωρέμη! Κάντε το οικόπεδα να το πουλήσετε. Αυτό λένε απ' την Κυβέρνηση στην οικογένεια Χωρέμη, που διατηρεί με θρησκευτική ευλάβεια το μοναδικό κτήμα στο κέντρο της Πόλης, που στην ουσία αποτελεί μαζί με τον Δημοτικό Κήπο τον δεύτερο πνεύμονα πρασίνου της Πόλης. Ετσι με ειδοποίηση που έλαβε η οικογένεια από το υπουργείο Οικονομικών, καλείται σύμφωνα με πληροφορίες εντός 20 ημερών να καταβάλλει φόρους 1 εκ. ευρώ, με την λογική ότι η έκταση που κατέχουν δεν υπολογίζεται ως κτήμα, γεωργική έκταση κ.λ.π. όπως πράγματι είναι αλλά ως οικόπεδα.

Πηγή:www.alithia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου