Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2016

Διακοσμητικό το τρενάκι της ΔΗΚΕΧ

ΕΛΛΕΙΨΕΙ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΣΤΟΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΒΟΥΝΑΚΙΟΥ
Διακοσμητικό ρόλο τελικά θα παίξει το άλλωτε πολυγυρισμένο τρενάκι της ΔΗΚΕΧ, αφού ελλείψει αδειοδοτήσεων που θα επέτρεπαν την αξιοποίησή του για τουριστικούς σκοπούς ο Δήμος αποφάσισε να το χρησιμοποιήσει διαφορετικά......


Σύμφωνα με την αντιδήμαρχο Πολιτισμού Β. Ποταμούση ο σκοπός της μεταφοράς του στην πλατεία έχει καθαρά διακοσμητικό ρόλο.

«Δυστυχώς δεν μπορούμε να το αξιοποιήσουμε διαφορετικά για πολλούς και διάφορους λόγους. Το τρενάκι θα στολιστεί, θα μπουν λαμπάκια και διάφορα άλλα διακοσμητικά, δώρα για μικρά παιδιά, ώστε να ομορφύνει η πλατεία», εξήγησε η ίδια λέγοντας ότι πρόκειται για μία από τις πολλές εκπλήξεις που ετοιμάζει ο Δήμος μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου