ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ Ο ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟΣ ΦΩΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ
Την τελευταία πινελιά στον αισθητά μειωμένο φετινό γιορτινό φωτισμό του εμπορικού κέντρου έβαλε σήμερα η δημοτική. Η Υπηρεσία Πρασίνου και Περιβάλλοντος στόλισε τον πλάτανο που βρίσκεται στην ανατολική πλευρά του κτιρίου της Περιφέρειας και σύμφωνα με την επιβλέπουσα υπάλληλο, με αυτή την προσθήκη ολοκληρώθηκε το σχετικό πρόγραμμα.
Πηγή:www.politischios.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου