Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2016

Της άρπαξαν την τσάντα και την έκλεψαν


Άλλο ένα περιστατικό κλοπής καταγγέλθηκε στην αστυνομία. Θύμα αυτή τη φορά ήταν μια 37χρονη. Όπως η ίδια κατήγγειλε, λίγο μετά τα μεσάνυχτα στις (09-12-2016) σε υπαίθριο χώρο στάθμευσης της πόλης, άνδρας αγνώστων μέχρι στιγμής στοιχείων, κινούμενος πεζός, πλησίασε την 37χρονη και αφαίρεσε την τσάντα της, η οποία περιείχε μικρό χρηματικό ποσό και διάφορα προσωπικά της έγγραφα.  Προανάκριση διενεργείται από την υποδιεύθυνση Ασφαλείας Χίου

Πηγή:www.politischios.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου