Τρίτη 30 Μαΐου 2017

Αντζελίνα Τζολί: Τα τρυφερά λόγια για τη μητέρα και τα παιδιά της

Συνέντευξη σε γαλλικό περιοδικό
«Το να είσαι γονέας είναι το μεγαλύτερο δώρο και η μεγαλύτερη ευθύνη. Σημαίνει ότι πρέπει να κάνεις τα πάντα για να ζεις σύμφωνα με τις αξίες σου και να προσπαθείς να αποτελείς παράδειγμα για τα παιδιά σου», δήλωσε η Τζολί.....


Για τον άνθρωπο που έχει επηρεάσει καταλυτικά το πώς βλέπει η ίδια το ρόλο τής μητρότητας, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο μεγαλώνει τα έξι παιδιά της, μίλησε η Αντζελίνα Τζολί σε γαλλικό περιοδικό.

Η διάσημη ηθοποιός και ακτιβίστρια άνοιξε την καρδιά της για το πώς η μητέρα της Μαρσελίν Μπερτράν που πέθανε από καρκίνο το 2007 έχει επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεται τη μητρότητα.

«Θα ήταν μία υπέροχη γιαγιά. Ξέρω πολύ καλά πόσο θα είχε προσθέσει στη ζωή τους και είμαι πολύ λυπημένη που θα το χάσουν αυτό. Θα έδινα τα πάντα για να είναι μαζί μου αυτή τη στιγμή. Την έχω χρειαστεί πολλές φορές. Πολύ συχνά της μιλάω στο μυαλό μου και προσπαθώ να σκεφτώ τι θα έλεγε ή πώς θα με καθοδηγούσε», είπε.

Για την σταρ του Χόλιγουντ, ο σωστός τρόπος για να διδάσκει τα παιδιά της είναι να θέτει το σωστό παράδειγμα.

«Το να είσαι γονέας είναι το μεγαλύτερο δώρο και η μεγαλύτερη ευθύνη. Σημαίνει ότι πρέπει να κάνεις τα πάντα για να ζεις σύμφωνα με τις αξίες σου και να προσπαθείς να αποτελείς παράδειγμα για τα παιδιά σου», δήλωσε η Τζολί και προσέθεσε: «Προσπαθώ να θέτω το σωστό παράδειγμα, να έχω συνείδηση και να είμαι υπεύθυνη. Και φυσικά να τα βοηθώ να αποκτήσουν μία ευρύτερη άποψη για τον κόσμο».

«Αλλά ο μοναδικός τρόπος που ξέρω να τα μεγαλώνω είναι να ακούω πραγματικά. Αυτό είναι ίσως το πιο σημαντικό πράγμα που μπορεί να κάνει ένας γονιός. Είναι δυνατά παιδιά, αλλά παραμένουν παιδιά και όσο χρειάζεται να μάθουν τις σκληρές αλήθειες τις ζωής, άλλο τόσο χρειάζονται προστασία και αγάπη», κατέληξε η αμερικανίδα καλλιτέχνης.

Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ

πηγή:www.protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου