Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2015

Μακάρι Να Είμαι Ο Τελευταίος Που "Ξηλώνουν"

Η απαράδεκτη συμπεριφορά των αθιγγάνων δεν είναι θέμα Αστυνομίας αλλά κοινωνίας
Είδε σε δύσκολους καιρούς την επιχείρησή του να καταστρέφεται, να λεηλατείται από, όπως αποδείχθηκε, αθίγγανους, περιμένει την απονομή δικαιοσύνης αλλά ο συμπολίτης μας Αντώνης Ζαννίκος θέτει έναν γενικότερο προβληματισμό...
“Δεν είναι θέμα Αστυνομίας, την οποία ευχαριστώ θερμά γιατί πιάνοντας τους τρεις, και έναν ανήλικο, αθίγγανους να λεηλατούν το ΝΟΧ, βρήκαν και τα δικά μου κλοπιμαία. Ούτε είναι θέμα νομοθεσίας και Δικαιοσύνης αφού οι προβλεπόμενες ποινές αποδίδονται. Τι γίνεται όμως παραπέρα, εμένα ποιος θα με αποζημιώσει, οι αθίγγανοι; Κατά τη γνώμη μου κοινωνίας και φορέων. Πρόκειται για συγκεκριμένη οικογένεια που λυμαίνεται και λεηλατεί τα πάντα. Δεν είναι οι βρύσες, οι σωλήνες που ξηλώνουν, είναι πόσα χρειάζεσαι για να αποκαταστήσεις τις βλάβες. Κάτι πρέπει να κάνουμε. Μόλις έγινε γνωστό το πρόβλημά μου με πιάνουν δεκάδες συμπολίτες, που κι αυτοί έπεσαν θύματα. Υπ’ όψιν είναι 18, 20 και 22 ετών, έχουν δηλαδή μέλλον μπροστά τους. Μακάρι να είμαι ο τελευταίος, αλλά πολύ φοβάμαι ότι με δεμένα τα χέρια τα θύματα θα πολλαπλασιαστούν.”



Πηγή:www.alithia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου