Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2018

Η τεχνολογία στην υπηρεσία της σχολικής καθημερινότητας

Αν και το 24% των Ελλήνων διαθέτει τις βασικές ψηφιακές δεξιότητες, μόνο το 22% του πληθυσμού έχει προηγμένα digital skills. Τη στιγμή που το 90% των μελλοντικών θέσεων εργασίας θα απαιτεί τη γνώση προηγμένων ψηφιακών δεξιοτήτων, είναι προφανές τι σημαίνει για την ανταγωνιστικότητα του ελληνικού εργατικού δυναμικού η έλλειψή τους.....


Η υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών και η ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων μπορούν να συμβάλουν στην αύξηση της απασχόλησης και της παραγωγικότητας, ωστόσο, παράλληλα με τη μείωση του «ψηφιακού χάσματος», προϋποθέτουν και την κατάλληλη εκπαίδευση. 

Τη δική της συμμετοχή στην προσπάθεια, ώστε οι μικροί μαθητές να μπορούν να κάνουν σωστή χρήση της τεχνολογίας και να αποκτούν περισσότερες γνώσεις και εργαλεία, έχει η Alpha Bank. Η Τράπεζα, συνεπής στην απόφασή της να στηρίζει διαχρονικά τις ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας, έχει θέσει ως στόχο να εξελίξει την τεχνολογία σε ένα σημαντικό εργαλείο της σχολικής καθημερινότητας.

Στο πλαίσιο της Εταιρικής Υπευθυνότητας, η Alpha Bank εγκαινίασε το Πρόγραμμα «Μαζί, με στόχο την παιδεία», που έχει ως σκοπό την ενίσχυση της λειτουργίας δημοτικών σχολείων σε όλη την Ελλάδα με σύγχρονα συστήματα διδασκαλίας, βιβλία και αθλητικό εξοπλισμό. Μέσα από το νέο πρόγραμμα, η Τράπεζα προσφέρει σε κάθε σχολείο που εντάσσεται στο «Μαζί, με στόχο την παιδεία» ένα ολοκληρωμένο διαδραστικό σύστημα διδασκαλίας, με εξειδικευμένο λογισμικό, το οποίο περιλαμβάνει πίνακα, ηλεκτρονικό υπολογιστή και μία συσκευή προβολής. Έτσι, οι εκπαιδευτικοί μπορούν να αξιοποιήσουν τις νέες τεχνολογίες και να εφαρμόσουν ουσιαστικές καινοτομίες, τόσο στα μέσα διδασκαλίας, όσο και στη διδακτική διαδικασία.

Επιπλέον, στο πλαίσιο του προγράμματος, που ξεκίνησε την Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2018, οι μικροί μαθητές θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν νέα αναγνώσματα, μέσω της ενίσχυσης από την Alpha Bank των σχολικών βιβλιοθηκών, ενώ η Τράπεζα θα προσφέρει και είδη αθλητικού εξοπλισμού για τις σχολικές δραστηριότητες.

πηγή:www.protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου