Παρασκευή 30 Ιουνίου 2017

Αποχωρεί από την ΠΕΚΕΒ μετά από 33 χρόνια ο Ισ. Καστάνιας

Mετά από 33 χρόνια προσφοράς ο Ισίδωρος Καστάνιας αποχωρεί από τη διοίκηση της ΠΕΚΕΒ. Δεν θα θέσει υποψηφιότητα στις εκλογές της 9ης Ιουλίου και θα κλείσει ένα μεγάλο κεφάλαιο στη ζωή του......
Τον ακούσαμε λίγο απογοητευμένο, σαν κάτι να τον «καίει». Είναι κοντά στο Σωματείο από  το 1954 που έγιναν οι πρώτες συζητήσεις για να δημιουργηθεί τελικά το 1955. Τη διετία  1968 – 70 χρημάτισε ειδικός γραμματέας του Συμβουλίου και μετά από πιέσεις στελεχών ανέλαβε πρόεδρος τη διετία 1978 - 1980 και από το 1986 έως σήμερα.

Η απόφαση

«Αποφάσισα να μην είμαι υποψήφιος στις εκλογές της 9ης Ιουλίου. Ας πάρουν τη θέση μου κάποιοι νέοι που τα ξέρουν όλα….», λέει με κάποια πικρία. Καλές και κακές οι αναμνήσεις. Σαν κυματοθραύστης δέχθηκε αυστηρή κριτική, κατηγορήθηκε για συγκεντρωτισμό.

«Δημιουργικές εποχές, αλλά στη συνέχεια υπήρξαν προβλήματα. Αυτά δεν μπορώ να τα πω, θα τα γράψει η ιστορία. Το 1968-70 ανέλαβα με ενέργειες ορισμένων και οι ίδιοι με έδιωξαν το 1970. Τότε κινδύνεψε η ΠΕΚΕΒ, παραλίγο να καταστραφεί. Με πίεσαν να αναλάβω πάλι για να μην τα πάθει όπως το Ομήρειο, που το πήραν από την οικογένεια Ξυλά με κατάληψη. Το ίδιο προσπάθησαν να κάνουν και στην ΠΕΚΕΒ, αλλά απέτυχαν».

Δεν θέλει να πει ονόματα και να περιγράψει καταστάσεις που έζησε. «Αυτά θα τα πάρω μαζί μου, αλλά η ιστορία θα γραφτεί. Μου ζήτησαν  να σώσω το Σύλλογο. Η Εθνική Κτηματική Τράπεζα ήταν έτοιμη να πάρει το κτίριο, τότε χάσαμε και το Ίδρυμα Σταματίου στην Αθήνα που φιλοξενούσε Χιώτες  φοιτητές. Έχω ξοδέψει πολλά εκατομμύρια λεφτά από την τσέπη μου, χωρίς να θιχτεί άλλη τσέπη ή το ταμείο της ΠΕΚΕΒ».

Ενεργοί

Σε κάθε Σωματείο δουλεύουν δύο τρία άτομα διαχρονικά. «Στην ΠΕΚΕΒ δύο - τρείς δουλεύανε και δουλεύουνε. Έγινα συγκεντρωτικός λόγω αδιαφορίας άλλων να δουλέψουν. Τα πρώτα Διοικητικά Συμβούλια από το 1986 ήταν καλοί άνθρωποι, είχαν συναίσθημα, αγαπούσαν το Σωματείο».

Στις εικείμενες εκλογές θα κάνει τον απολογισμό του, αλλά, αν προκληθεί, θα απαντήσει.

«Αν προκληθώ θα απαντήσω με πολλά στοιχεία. Θα κάνω τον απολογισμό μου, θα ψηφίσω και φεύγω, τελείωσα. Θα είμαι βέβαια κοντά. Έχω προσφέρει 33 χρόνια στη διοίκηση δεν ξεχνιούνται, δεν διαγράφονται. Δεν θα απομακρυνθώ, αλλά διοικητικά τελείωσα», λέει και το εννοεί.

Πηγή:www.politischios.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου