Πέμπτη, 8 Νοεμβρίου 2018

Χωρίς ταξί σήμερα η Αθήνα - Στην Ευελπίδων οι ταξιτζήδες για την αγωγή BEAT κατά Λυμπερόπουλου

Για κλίμα εκφοβισμού κάνει λόγο η Beat - Η εταιρεία εύρεσης ταξί σε συνέχεια εξώδικης διαμαρτυρίας εναντίον του κ. Λυμπεροπούλου προχώρησε στην κατάθεση αγωγής ζητώντας αποζημίωση ύψους 260.000 ευρώ.....

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποιούν αυτή την ώρα οι οδηγοί ταξί έξω από τα δικαστήρια της πρώην σχολής Ευελπίδων μετά από κάλεσμα του προέδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί, Θύμιου Λυμπεροπούλου καθώς σήμερα εκδικάζεται η αγωγή που κατέθεσε η εταιρεία Beat σε βάρος του.

Η εταιρεία εύρεσης ταξί σε συνέχεια εξώδικης διαμαρτυρίας εναντίον του κ. Λυμπεροπούλου προχώρησε στην κατάθεση αγωγής ζητώντας αποζημίωση ύψους 260.000 ευρώ.

Το σκεπτικό της αγωγής των περίπου 70 σελίδων στηρίζεται σε όσα έχει διατυπώσει δημόσια, κατά το παρελθόν, ο Θύμιος Λυμπερόπουλος για την Beat καθώς φέρεται να έχει κάνει λόγο για φοροδιαφυγή, ανυπαρξία νομικής υπόστασης της Beat και παράνομη λειτουργία.

Ο Θύμιος Λυμπερόπουλος το περασμένο Σάββατο επανέλαβε μιλώντας στον Θέμα 104.6 κάποιους από του ισχυρισμούς του, λέγοντας πως: «Η Beat θα νομιμοποιηθεί θέλει δε θέλει, δεν λειτουργεί στα πλαίσια της νομιμότητας και αυτό πρέπει να αλλάξει. Προσωπικά μάχομαι για την ελληνική οικονομία και το καλό της χώρας μου και δεν γίνεται να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση. Δεν θέλει να προσαρμοστεί στους νόμους η εταιρεία, αλλά αν πραγματικά θέλει να δουλεύει έτσι, ας αλλάξει την ευρωπαϊκή νομοθεσία».

«Χέρι - χέρι» με τον Σπίρτζη στα δικαστήρια

Ως μάρτυρες υπεράσπισης του Θύμιου Λυμπεροπούλου θα εμφανιστούν σήμερα στα δικαστήρια της πρώην σχολής ευελπίδων ο υπουργός Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης και ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών κ. Αθανάσιος Βούρδας.

Στο πλευρό του Θύμιου Λυμπεροπούλου έχει ταχθεί ομως και ο πρόεδρος των Ανεξαρτητων Ελλήνων και υπουργός Εθνικής Άμυνας, Πάνος Καμμένος. Ο κ. Καμμένος με αφορμή τη εκδίκαση της αγωγής είχε κάνει σχετική ανάρτηση στο τουίτερ στην οποία αναφέρει: «Η προσπάθεια τρομοκράτησης του προέδρου Θύμιου Λυμπερόπουλου που όπως οφείλει υπερασπίζεται τους οδηγούς ΤΑΞΙ δεν μπορεί να περάσει σε μια δημοκρατική χώρα. Είμαι μαζί του τον στηρίζω μαζί με τους συναδέλφους του».

Τι ζητούν οι οδηγοί ταξί

Τα αιτήματα της απεργιακής κινητοποίησης και της συγκέντρωσης της ΠΟΕΙΤΑ στην Ευελπίδων είναι:

- Πιστή εφαρμογή της κείμενης νομοθεσίας από όλους είτε πρόκειται για μεμονωμένο ταξιτζή είτε για δίκτυο ή για διαμεσολαβητική εταιρεία.

- Άμεση πάταξη της υποκλοπής έργου από φορείς (ΙΧ), που δεν έχουν δικαίωμα επιβατικής μεταφοράς.

- Άμεση προσαρμογή όλων των εταιρειών διαμεσολάβησης με το εθνικό νομοθετικό πλαίσιο που διέπει την αστική μεταφορά.

Να σημειωθεί πως από τις 4 τα ξημερώματα μέχρι και τις 4μ.μ οι οδηγοί ταξί προχωρούν σε στάση εργασίας έπειτα από απόφαση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί. 

Κλίμα εκφοβισμού καταγγέλλει η Beat 

Για κλίμα εκφοβισμού κάνει λόγο η Beat και σε σχετική ανακοίνωσή της τονίζει πως το γεγονός ότι οι κ. Σπίρτζης και Βούρδας θα βρεθούν στο πλευρό του Θύμιου Λυμπεροπούλου κατά τη σημερινή εκδίκαση της αγωγής υποδηλώνει πως η πολιτική ηγεσία της χώρας υιοθετεί τους χαρακτηρισμούς και τις (σ.σ κατά τα λεγόμενα της εταιρείας) συκοφαντίες του συνδικαλιστή. 

Συγκεκριμένα στην ανακοίνωση της η BEAT σημειώνει: «Στην ανακοίνωση, ο κ. Λυμπερόπουλος κάνει έκκληση για εφαρμογή των νόμων. Παράλληλα, μας ενημερώνει ότι υπερασπιστές του στο δικαστήριο στις 8 Νοεμβρίου (με τη ΒΕΑΤ), θα έρθουν ο Υπουργός Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης και ο ΓΓ του υπουργείου Μεταφορών κ. Αθανάσιος Βούρδας. Επομένως, υπάρχει σύμπνοια μεταξύ ΠΟΕΙΤΑ και υπουργείου. Ποιοί νόμοι δεν εφαρμόζονται και τι τους εμποδίζει, λοιπόν, να εφαρμόσουν τους νόμους στους οποίους αναφέρεται η ανακοίνωση; Για ποιο λόγο γίνεται αυτή η απεργία πέρα από την δημιουργία κλίματος εκφοβισμού;

Η ΒΕΑΤ συνεργάζεται με οδηγούς ταξί από την πρώτη μέρα της λειτουργίας της, πάντα μέσα στο πλαίσιο της νομιμότητας. Στην εφαρμογή είναι εγγεγραμμένοι χιλιάδες οδηγοί, οι οποίοι συνεργάζονται χωρίς δεσμεύσεις, χωρίς να τους το επιβάλλει κανείς, επειδή οι ίδιοι θεωρούν ότι μέσα από τη συνεργασία αυτή μπορούν να ωφελούνται και να αυξάνουν το εισόδημά τους με ελεύθερη επιλογή χωρίς κανέναν περιορισμό ή δέσμευση.

Τι θα κερδίσουν οι οδηγοί ταξί χάνοντας το μεροκάματό τους την ερχόμενη Πέμπτη; Για ποιο λόγο οι πολίτες θα ταλαιπωρηθούν για άλλη μια φορά κατά τις μετακινήσεις τους στο όνομα της προστασίας του ενός; Είναι δυνατόν σε μια ευνομούμενη χώρα να εμπλέκει ο κ. Λυμπερόπουλος ολόκληρο τον κλάδο σε μία δίκη που είναι αυστηρά προσωπική του υπόθεση; Ποιο είναι το αληθινό αίτημα πίσω από αυτήν την απεργία; Να μπορεί ο ίδιος να προβαίνει σε έκνομες συμπεριφορές, όπως είναι η συκοφαντία, για να εξυπηρετήσει τις προσωπικές του επιδιώξεις, καταχραζόμενος την ιδιότητά του; Και τελικά, γιατί ο κ. Λυμπερόπουλος θέλει να διώξει τη BEAT από την Ελλάδα; Η κυβέρνηση συντάσσεται με αυτό;

Εμείς και οι πολίτες θέτουμε τα ερωτήματα. Τις απαντήσεις τις οφείλει στην κοινωνία ο κ. Λυμπερόπουλος. Όπως οφείλει και ενα συγγνώμη για την απαξίωση των κοινωνικών αναγκών και των εισοδημάτων των αυτοκινητιστών της χώρας».

πηγή:www.protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου