Τι απαντά ο αντιπεριφερειάρχης Χίου, Στ. Κάρμαντζης, στο φλέγον ζήτημα των ημερών, που είναι η μεταφορά των παιδιών στα σχολεία;....
"Ο σχεδιασμός, η χρηματοδότηση και η πραγματοποίηση των μαθητικών δρομολογίων είναι μια αρμοδιότητα την οποία διαχειρίζεται η Περιφέρεια για σειρά ετών. Για την ιστορία αναφέρω ότι η συγκεκριμένη αρμοδιότητα με την αρχική εφαρμογή του Καλλικράτη (2010) είχε περάσει στους ΟΤΑ Α Βαθμού και εντός εξαμήνου με απόφαση του Υπουργείου Εσωτερικών επέστρεψε στις Περιφέρειες.
Όλα αυτά τα χρόνια με μεγάλη προσπάθεια και διαρκή αγώνα, σε συνεργασία με τους φορείς της εκπαίδευσης διαχειριζόμαστε το θέμα της μεταφοράς μαθητών σε συμμόρφωση πάντοτε με την υπάρχουσα νομοθεσία με μόνο γνώμονα το καλό της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Τη φετινή σχολική χρονιά 2018-19 για παράδειγμα μετακινούνται καθημερινά 2200 μαθητές και μαθήτριες με 150 καθημερινά δρομολόγια όλων των τύπων και συνολικό κόστος 1.100.000 .
Πρώτοι εμείς αναγνωρίζουμε ότι υπάρχουν προβλήματα σε μια τόσο περίπλοκη και σύνθετη διαδικασία. Οι βασικές τους αιτίες είναι το ασφυκτικό γραφειοκρατικό πλαίσιο, οι ελλιπείς πόροι και η ιδιομορφία της περιοχής μας. Εργαζόμαστε σταθερά για την αντιμετώπισή τους. Σ’ αυτό το πλαίσιο κάθε επισήμανση προβλημάτων, κάθε καλόπιστη και εποικοδομητική κριτική είναι καλοδεχούμενη και το έχουμε αποδείξει κατά το παρελθόν.
Δεν μπορεί όμως να γίνεται (άραγε τυχαία τη φετινή χρονιά;) πεδίο αντιπαράθεσης και μικροπολιτικής κριτικής, και μάλιστα χωρίς την παρουσία του αρμόδιου φορέα, ένα τόσο σημαντικό και ευαίσθητο θέμα όπως η μεταφορά των παιδιών στα σχολεία. Και φυσικά αυτού του είδους η εκμετάλλευση του θέματος δεν πρέπει σε καμιά περίπτωση να αποβεί σε βάρος των παιδιών.
Σε κάθε περίπτωση, εμείς σκύβουμε με σοβαρότητα και μεγάλη προσοχή σε κάθε πρόβλημα ξεχωριστά και εργαζόμαστε με προσήλωση και χαμηλούς τόνους για την επίλυσή του".
πηγή:www.politischios.gr
"Ο σχεδιασμός, η χρηματοδότηση και η πραγματοποίηση των μαθητικών δρομολογίων είναι μια αρμοδιότητα την οποία διαχειρίζεται η Περιφέρεια για σειρά ετών. Για την ιστορία αναφέρω ότι η συγκεκριμένη αρμοδιότητα με την αρχική εφαρμογή του Καλλικράτη (2010) είχε περάσει στους ΟΤΑ Α Βαθμού και εντός εξαμήνου με απόφαση του Υπουργείου Εσωτερικών επέστρεψε στις Περιφέρειες.
Όλα αυτά τα χρόνια με μεγάλη προσπάθεια και διαρκή αγώνα, σε συνεργασία με τους φορείς της εκπαίδευσης διαχειριζόμαστε το θέμα της μεταφοράς μαθητών σε συμμόρφωση πάντοτε με την υπάρχουσα νομοθεσία με μόνο γνώμονα το καλό της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Τη φετινή σχολική χρονιά 2018-19 για παράδειγμα μετακινούνται καθημερινά 2200 μαθητές και μαθήτριες με 150 καθημερινά δρομολόγια όλων των τύπων και συνολικό κόστος 1.100.000 .
Πρώτοι εμείς αναγνωρίζουμε ότι υπάρχουν προβλήματα σε μια τόσο περίπλοκη και σύνθετη διαδικασία. Οι βασικές τους αιτίες είναι το ασφυκτικό γραφειοκρατικό πλαίσιο, οι ελλιπείς πόροι και η ιδιομορφία της περιοχής μας. Εργαζόμαστε σταθερά για την αντιμετώπισή τους. Σ’ αυτό το πλαίσιο κάθε επισήμανση προβλημάτων, κάθε καλόπιστη και εποικοδομητική κριτική είναι καλοδεχούμενη και το έχουμε αποδείξει κατά το παρελθόν.
Δεν μπορεί όμως να γίνεται (άραγε τυχαία τη φετινή χρονιά;) πεδίο αντιπαράθεσης και μικροπολιτικής κριτικής, και μάλιστα χωρίς την παρουσία του αρμόδιου φορέα, ένα τόσο σημαντικό και ευαίσθητο θέμα όπως η μεταφορά των παιδιών στα σχολεία. Και φυσικά αυτού του είδους η εκμετάλλευση του θέματος δεν πρέπει σε καμιά περίπτωση να αποβεί σε βάρος των παιδιών.
Σε κάθε περίπτωση, εμείς σκύβουμε με σοβαρότητα και μεγάλη προσοχή σε κάθε πρόβλημα ξεχωριστά και εργαζόμαστε με προσήλωση και χαμηλούς τόνους για την επίλυσή του".
πηγή:www.politischios.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου