Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2018

Μοιραίο τροχαίο με την Πόρσε: Τι είχε γράψει στη διαθήκη του ο γιος του Mr. Jumbo

Ένας χρόνο μετά το σοκαριστικό τροχαίο
Ο 23χρονος Γιώργος Βακάκης που οδηγούσε τη μοιραία Πόρσε στην εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας είχε συντάξει μόλις τρεις μήνες πριν το θάνατό του μια ιδιόγραφη διαθήκη.....

Ένα χρόνο μετά το τροχαίο δυστύχημα που συγκλόνισε το Πανελλήνιο και στέρησε μέσα σε μία στιγμή από τον Υπάτιο Πατμάνογλου τον μικρό του γιο και τη γυναίκα του, οι εφιαλτικές μνήμες ξυπνούν. 


Σύμφωνα με το «Έθνος της Κυριακής» ο 23χρονος Γιώργος Βακάκης που οδηγούσε τη μοιραία Πόρσε στην εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας είχε συντάξει μόλις τρεις μήνες πριν το θάνατό του, μια ιδιόγραφη διαθήκη. Σύμφωνα με το δημοσίευμα στις 30 Νοεμβρίου του 2016, ο γιος του Mr. Jumbo έγραψε: «Πέραν του σπιτιού μου στο Θησείο, σήμερα ο πατέρας μου, μου δώρισε ένα πολύ μεγάλο ποσό και αισθάνομαι ευθύνη γι’ αυτό.
Αν πάθω κάτι, τα χρήματα να επιστραφούν στον πατέρα μου, αλλά αφού πρώτα πάρει η μητέρα μου, την οποία υπεραγαπώ το 1/3 από αυτά.

Και επειδή η μικρή μου αδερφή δεν έχει η γλυκούλα σπίτι στο κέντρο, θέλω να πάρει το σπίτι που μου έκανε δώρο ο μπαμπάς μου».

Την ίδια ώρα στην πολυσέλιδη αγωγή του, ο 42χρονος Υπάτιος Πατμάνογλου σχολιάζει ότι σε αυτή τη διαθήκη, ο Γιώργος Βακάκης δεν προσδιορίζει τα ποσά που παραχωρεί στους συγγενείς του ενώ αναφέρει ότι από την ερμηνεία της διαθήκης συνάγεται ότι δεν διατέθηκε όλο το ενεργητικό της κληρονομιάς.

Η πλευρά του Υπάτιου Πατμάνογλου, υποστηρίζει ότι ο Γιώργος Βακάκης άφησε κληρονόμους τους γονείς και τη μία του αδερφή μέσω της διαθήκης, ωστόσο αυτή δεν καλύπτει το σύνολο της περιουσίας του.  Οπότε για αυτό το κομμάτι κληρονομείται εξ’ αδιαθέτου από την οικογένειά του, άρα περιλαμβάνεται και η δεύτερη αδερφή του, που δεν υπάρχει στη διαθήκη.

Πρόκειται για τη Σοφία Βακάκη, η οποία θεωρείται βασίλισσα των Jumbo, αφού έχει ήδη προετοιμαστεί για να αναλάβει τα ηνία της επιχείρησης.

πηγή:www.protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου